Alat Penimbang Emas Digital Mini

anda perlukan penimbang poket jenis mini yang sesuai untuk timbang barangan kecil? anda mahu timbang emas? anda mahukan penimbang yang mudah dibawa jalan? penimbang saiz kecil dan bacaan timbang yang tepat, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Alat Penimbang Emas Digital Mini

Alat Penimbang Emas Digital Mini

  • Dimensions: 65mm(W) x 130mm (L) x 20mm (H)
  • Weight: 91g (3.22 oz)
  • Color: Silver
  • Capacity: 500g
  • Accuracy: 0.1g
  • Units: g/oz/ct/gn
  • Platform: Stainless steel, 50mm X 55mm
  • Auto Off: 30 seconds
  • Tare Range: Tare full capacity
  • Counting Function: Supported
  • Display: LCD with back-lit

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Anda Tidak Perlu Kebenaran Untuk Menjadi Kaya ■ 31
kemewahan yang patut Alat Penimbang Emas Digital Mini dikecapi? Semuanya entah di mana. Oleh itu, jika anda ingin menjadi jutawan, anda perlu mengubah pandangan tentang wang. Anda perlu menghapuskan sernua tanggapan negatif terhadap wang. Anda perlu menghapuskan pemikiran negatif itu dan mencampakkannya jauh ke dalam lubuk yang paling dalam.
Wang adalah satu alat
Realitinya, wang hanyalah alat semata-mata. Ia tidak ubah seperti penukul, gergaji, komputer atau kereta. Jadi anda tidak perlu suka atau tidak suka kepadanya. Apa yang anda harus lakukan ialah menggunakannya dengan bijak. Ingat, wang tidak mempunyai nyawa atau otak sendiri. Ia tidak boleh berfikir dengan sendiri. Tetapi sebaliknya, anda mempunyai otak. Anda boleh memilih apa yang hendak anda lakukan dengan Alat Penimbang Emas Digital Mini Wang itu. Baik atau buruk, anda pilih. Sebagai contoh, anda boleh menggunakan wang untuk: ■ Hidup dengan lebih selesa ■ Hidup dengan lebih bermakna ■ Menikmati hidup anda sepenuhnya ■ Membina kehidupan yang selesa untuk keluarga anda ■ Membantu bangunkan masjid ■ Membantu memperbaiki perpustakaan sekolah anda ■ Membantu sesiapa sahaja yang memerlukan Wang ebagai contoh; selepas saya dilahirkan, saya dibesarkan oleh nenek an dua orang ibu saudara. Hanya pada usia enam tahun barulah saya kembali kepada ibu bapa saya. Oleh itu, saya amat rapat dengan kedua-dua ibu saudara saya. (Nenek saya telah meninggal dunia beberapa tahun lalu.) Mereka juga menganggap saya sebagai anak mereka dan bukannya anak saudara. Jadi untuk selama 20 tahun yang lampau, saya telah memberi mereka duit Alat Penimbang Emas Digital Mini setiap bulan tanpa gagal. Saya juga memberi mereka duit tambahan pada musim perayaan dan setiap kali saya berjumpa mereka. Walaupun duit itu tidak membolehkan mereka membeli sebuah kereta Lexus baru, saya tahu yang is telah sedikit sebanyak
 
0 Komentar untuk "Alat Penimbang Emas Digital Mini"

 
Copyright © 2014 KEDAI MURAH MALAYSIA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info